nog 5 dagen.... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Leotien Zoete - WaarBenJij.nu nog 5 dagen.... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Leotien Zoete - WaarBenJij.nu

nog 5 dagen....

Door: Leotien

Blijf op de hoogte en volg Leotien

09 Februari 2006 | Nederland, Rotterdam

whaah....het komt dichtbij! nog 5 dagen in NL en dan weg!

Ik ben nu zo een beetje alles voor het laatst aan het doen....Het afgelopen weekend voor het laatst gewerkt in Amuse, zondag 'afscheidsfeestje' gehad met Suus, Anet Meer en Dre (Thanx! was super gezellig!!!!!!! en de appeltaart erg lekker), morgen voor de allerlaatste keer naar catechesatie, en zondag de laatste keer collecteren.
Hmm, dat waren alle laatste keren wel:)

En dat moet er natuurlijk nog het één en ander geregeld worden....subsidies, ov-kaart vergoeding, allerlei dingen die mee moeten enz enz. Maar het aller belangrijkst is natuurlijk dat het onderzoek goed staat.

Gister had ik mn laatste gesprek met mn begeleider en tot nu toe ziet alles er goed uit. Nu zal er waarschijnlijk nog wel wat veranderen zodra ik mn plannen met IPK bespreek....Maar wat ons in elke les al is geleerd...wees FLEXIBEL...want alles werkt nu eenmaal niet zo als in Nederland. Zoals ze zelf ook graag roepen...This is the Balkan...en daarmee wordt dan bedoeld dat alles lang duurt en nooit helemaal zeker is.

Zo ging het ook met het zoeken naar een kamer. De organisatie zou daar bij helpen en ondanks dat ik van andere stagieres al had gehoord dat alles goed geregeld werd, wilde ik nu toch wel graag een beetje zekerheid. Na een paar weken stilte, en een paar mailtjes van mijn kant kwam dan maandag toch eindelijk bericht: Yes, is good, nice, we think good room. Ok, dat is geregeld dus....

Nou dit is het wel voor nu, ik ga nog snel even de laatste dingen kopen en mn Research Proposal afschrijven.

Ik vlieg as dinsdag 14 feb om 10.30 en kom 30 mei weer rond 22.00 terug.

Doei!

  • 09 Februari 2006 - 15:46

    Suzanne:

    Spannend!!! Leuk dat je een weblog hebt! Ja ons kleine feestje was gezellig toch?! Succes met het regelen v/d laatste dingen..
    xxx Suus

  • 09 Februari 2006 - 17:37

    André:

    Hé Tientje! Vergeet je niet een boekje Balkanees mee te nemen? Veel sterkte met alles wat je te doen hebt, maar vooral niet vergeten tussendoor te genieten!!
    -x- Dré

  • 10 Februari 2006 - 07:55

    Aadje:

    Leoooooooooo!
    Pas op voor de mijnen. Ook al lijkt dat heel interessant ivm je volgende carrierestap, misschien is het handiger daar nog even mee te wachten tot dat je zo'n groen pakkie aan hebt (biedt enorm veel bescherming heb ik gehoord...). Ik wil je wel heel terug!!!
    Heel veel plezier! Enne, we keep each other posted over onze 'avonturen'!!
    Dikke kus

  • 10 Februari 2006 - 08:08

    Anette:

    Hee Leo,
    Succes met de laatste dingen hier in Nederland. Veel plezier!!!
    Kus Anette

  • 11 Februari 2006 - 09:04

    Kristy:

    Hoihoi,

    tnx voor je berichtje op mijn site!! Het komt allemaal wel erg dichtbij nu he?! Nou ja, ik weet zeker dat het helemaal goed komt. Vooral omdat je woonruimte al geregeld is, want dat is het grooste probleem bij mij. De rest komt vanzelf wel..
    Mocht ik vergeten te smsen (ben het begrip van tijd en dagen een beetje kwijt) alvast een hele goede reis gewenst!!!! Succes daar en maak er wat van!!

    xxx Kristy

  • 11 Februari 2006 - 09:47

    Hens:

    Hebben we je vanuit Thailand in gedachten uit zitten zwaaien, bleef je nog een week langer hier! Nu komt het vertrek toch echt in zicht, gelukkig niet ál te vroeg op Schiphol. Veel sterkte met de laatste loodjes en dan maar een fantastische tijd beleven en een knaller van een onderzoek doen. Heel goed idee, deze website. Uit het oog, niet uit het hart. Ik wil nog veel meer sentimentaliteiten opschrijven, maar ja, zo'n site is dus wél openbaar! We denken aan je (veel). xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2006

Nog eentje dan...om het af te leren!

22 Mei 2006

Belgrado!

12 Mei 2006

Kosovo

10 Mei 2006

........gat in de weg.......

03 Mei 2006

Ambassade feestje
Leotien

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 28100

Voorgaande reizen:

14 Februari 2006 - 30 Mei 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: